کد خبر: ۲۴۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 12 June 2016
بر  اساس ابلاغیه روز های اخیر یک نهاد نظارتی به تعدادی از ادارات و سازمان های دولتی، تاکید شده است که حسب آیین نامه فعالیت سامانه تدارکات الکترونیک مصوب سال 1390، همه دستگاه های اجرایی موظفند کلیه مراحل مناقصه یا مزایده را با استفاده از امضای الکترونیکی معتبر و رعایت ترتیبات مصوب شده برای این موضوع انجام دهند، مدیران ذی ربط باید در اسرع وقت نسبت به چک کردن و اطلاع از میزان اجرایی شدن این امضای الکترونیک اقدام کنند و بازرسان این نهاد نیز موضوع مذکور را به دلیل اهمیت آن پیگیری خواهند کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار